Wednesday, 7 December 2011

warm outfit




PARAJUMPERS winter jacket
red HUNTER boots
Only jeans
Louis Vuitton bag
RayBan glasses
VIOLET scarf
PRIMARK shirt

Hey guy´s!!

Today, I needed a warm outfit because it is so cold and rainy outside. I was wearing my red Hunter boots and my PARAJUMPERS winter jacket. This parka is old but I love him because he´s so warm and comfortable. Sorry for the bad pictures.
Have a nice evening! Xx

Hey!!

Heute hatte ich ein warmes Outfit an, da es draußen immer kälter wird und ich es nicht mehr aushalte in einer dünnen Übergangsjacke rumzulaufen. Heute war es nicht nur kalt, sondern es hat auch noch geregnet und deshalb habe ich auch meine roten Hunter boots wieder rausgeholt. Meine Winterjacke von Parajumpers ist schon alt, aber ich liebe ihn, denn er ist wirklich warm und gemütlich. :)
Aufgrund des Wetters war es wirklich schwer gute Bilder zu machen, also Sorry für die schlechte Qualität.
Habt einen schönen Abend!! Xx

4 comments:

Maria Antoinette said...

great outfit! good for the colder days... Love the boots too :)

Pay me a visit someday!

Love,

Maria
www.divinity-divinity.blogspot.com

Cynthia said...

love your bag!

Billì said...

Nice post!I Love your blog! If you want check out my fashion blog this is it: http://fashionvicteam.blogspot.com/

PonLee said...

FOLLOWING YOU!!!!!
XOXO PON LEE
http://ponlees.blogspot.com/